Ibland får man ryck

 

 

 

Känner mig trasig idag. Lika trasig som en trasig handduk. Trasig.

KOnstigt ord..

 

Znoosade i 1,5h imorse, när jag äntligen kom upp ur sängen åt jag frukost(två knäckebröd med kalkon och ost) och drack svart kaffe. L'ste lite biologi, tittade på TV-shop med far och kommenterade allt på Tv-shop med far på tre olika språk blandat i en rörig soppa. Trevligt!

Jag fick även för mig att laga mat och baka idag på förmiddagen. Och även ta en cykeltur till City gross. Köpte världens sämsta, notera SÄMSTA hårspray!! Svor så min käft blev svart! Den var billig och värdelös. Vält spenderat! Efter utflykten, återgick jag till min biologibok, vilket var väldigt svårt. Min moibil tjöt konstant hela dagen. Folk hittar perfekta lägen att störa mig.. Mot kvällen for jag till simhallen, var med i det simmande lucia tåget, mottog en bamsekram och choklad från min boss och pratade med kära vänner. Spenderade hela kvällen i simhallen, det kändes lagom bra med en hel del ironi.

 

Ska gå sova och lyssna på the beatles. Dem fyller mitt hjärta väl!

åh käre värld.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0