Kvälls pyssel

Lillbrorsan ligger på sin säng med laptopen på kroppen och rubriks kub i hösta pill. Jag har städat och lagat mat. Packat ooch tvättat kläder. Klippt och klistrat. Letat efter grejer och lagt fram grejer. Fan vad skönt det är att pyssla på kvällen! Det är tyst, halvmörkt så man fortfarande kan se och mysigt, inga människor som stör med massa frågor, tjat eller tjänster. Min resväska ärknappt halvfull.. Jag har, ett, blivit bättre på att packa, två, mkt att fylla ut i väskan under resans gång. Imorgon åker jag, men innan dess ska jag jobba, leta efter fler grejer, kolla igenom resväskan, träna(?) och äta lunch med familjen.

Ps. Storbrorsan åkte hem imorse. Det blev jävligt tomt i huset helt plötsligt! Och tyst... :(
Ps2. Lagade sushi med mor idag till middag, stor femma pÅ det!!
Nej, John blund kallar. Ska upp tidigt imon och jobba.
helvetes jävla satans förbaskade skit förkylning is back!! Träna imon???!! Döööö ditt as!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0