Längtar efter frihet

 

 

Visst låter det roligt, "längtar efter frihet". Jag skulle ge dig denna förklaring, jag har otroligt mkt i skolan just nu. Prov och inlämningar. Frihet för mig just nu hade vart fri från allt det och ta lov. Det hade vart fantastiskt skönt!

Jag ska inte slösa mer av min tid mer. Ni som inte har mkt eller ngt alls i skolan, njut!

Fika, titta på film, handla julklappar och bara ta det lugnt och skönt.

 

 

PS. tror jag har hittat mer hemåt. Ett stressfritt liv. Jag lär mig. Fan vad bra!

 


Kommentarer
Postat av: Ninwes-mode foto & personliga .

Sv : Nee i Göteborg , jag har storlek L på tröjan . Men man kan tro att det är typ storlek S i vanliga storlekar . Kram

2011-12-08 @ 07:20:43
URL: http://ninwes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0