När det blåser rök från helvetet, då vet ni vem som står och svär..

 

 

 

 

jobb, stan och nobel tittande. Vart fan tog plugget vägen? Det står en hel hög bakom mig, eller snarare framför mig som ropar men av någon anledning ignorerar jag dem. Åååååååh dööö ditt jävla svin!

Satkärringar och svingubbar!

 

Igår var det KM, klubbmästerskap och efter det middag på Thai Silk. Jag tilldelades en tidig julklapp av mina söta simbarn. Nu har min redan stora kollektion av produkter från The Body Shop blivit större. Hihi det klagar ajg icke på:) Gårkväll gick jag och lade mig med en allt för full mage.Det var stora tankar på att spy, jag var så fruktansvärt mätt! Ganska obehaglig känsla, dock är känslan när man ej har mat i magen minst lika obehaglig.  Vilket I-landsproblem...

Fredagen var konstig. Både trevlig och ledsam, blandat med goda som dåliga nyheter. Den dåliga nyheten, eller uppdateringen härpå jorden var inte alls trevlig. Jag vet inte hur jag ska tolka det, reagera, känna och agera. Min lösning som jag kom fram till idag är att let it be, som The Beatles sjunger. Let it be.

Förträgning. typ.

Kom på att genom att svära så löses många problem i ens liv. Man slipper därmed slåss eller agera annat dumt. Man står på sin plats och svär så det ryker enda nere från helvetet. Så jävla bra! Jag svär hur jävla fucking mkt jag vill!

 

knäppochstörd [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0