När drömmen om 36h dygn nästan slår in!

 

 

sitter och slår in paket.. Har tittat på film och ätit godis med stefan, due date. Grymt rolig film, hilarious!! heheh

 

Jag åkte och tränade idag, skulle ha tränat på morgonen men sängen var så fruktansvärt oemotståndlig. Av någon anledning hamnade jag på ett step pass med Cissi. Jo,det gick inte så bra. Jag trodde min koordination var hyfsad men det är den inte.. Cissi dock var väldigt duktig. Jag blev lite varm och lite smått svettig. Det var inte riktigt min smak så jag körde ett pass till, Indoor walking. Där började floderna komma, jag ville nästa lipa mitt under passet. Jag var så utmattad under och efter passet att jag fick för mig att 1h var 70 minuter. Jag räknade på klockan ett tusental gånger och varje gång blev det fel. Mina matte skills fungerade inte. Ni skulle sett min min och rädslan.Mitt huvud snurrade runt i 360 grader tre gånger. Bokstavligt talat mannen! Passet var  tufft men som fan vad roligt det var. Mina ben var som spagetti efteråt. Härligt!

Min debattartikel skickades in idag kl prick 14.00. Det kändes jävligt bra minsann! Imorgon är det skolavslutning sen på kvällen blir det utgång!

 

Katten i Kina som gick och lade sig. Mitt bildbevis. Duktig katt. Ska anamma kattens beteende.

God natt

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0