När te inte längre kan lösa några problem då tar man fram Loche Ness.

 

 

 

 

 

 

Idag förstår jag Saabs besvikelse och frustration. Idag, möjligen imorgon och nästa vecka med men sen är det fan nog! Då tar man sig i kragen, sparkar sig i baken och börjar rulla motorn igen. Eller så tar man lov och reser till fjärran, långt ifrån Kälmar!

 

"Inga problem löses genom att springa ifrån dem och tro att man kan gömma sig från dem".

Jo, borde man inte leva som man lär?

 

Idag tog jag sovmorgon sen skrev jag engelska prov. Jag inveg även min tredje vecka som sjukling, verkar som förkylningen hade tänkt stanna för evigt. Det är så komiskt hur mkt något kan älska mig så mkt utan att få samma kärlek tillbaka! Jag är sämst på känslor, och kärlek är ännu krångligare. Man kan känna massa känslor ,uppleva massa känslor, utveckla massa känslor och förtränga massa känslor. Allt detta plus (stora)delen man icke förstår.

Första tanken som dyker upp just nu är, vad fan är känslor för något??

Som jag sade i tisdags då jag pluggade biologi för fulla muggar, "äsch nu skiter jag i det här och tar en stor kopp te!"

Allt går att dränka med en stor kopp te och ett stort tyst rum, med vita väggar och brunt trägolv. oftast.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0