Presentutdelning och bombnedsläpp

 

 

 

Skittles från Kina. Gott gott gott!

 

Spräckte nyheten idag för mina simbarn. Jag ska bara vara med dem en termin till sen far jag iväg till USA eller tar pick och packet till en lämplig student stad. Dem blev ganska ledsna.. Jag berättade att jag antingen skulle plugga vidare eller åka till USA i ett år. Harald brister då i hög ton och säger "jag fattar inte, varför ska du plugga när du har gjort det i hela ditt liv?!Du blir ju för fasen fri efter studenten! Du är ung, du borde spendera din tid och dina pengar på alkohol istället för böcker!" hahaha, jag älskar den killen alltså!

Tjejerna utbrast " vadå så du kommer aldrig tillbaka då eller?" Det låter som om jag ska dö.. haha!

 

Jag blev själv väldigt ledsen att berätta nyheten, men kände att det var bäst att ta det nu än under min sista dag med dem.. Jag har trots allt följt dessa barn i mer än 2år, dem är som mina egna småsyskon, söta och jobbiga hehe. Man bryr sig så mkt om dem, tar hand om dem och läxar upp dem. Fina barn dem där!Trots den tråkiga nyheten hade vi paketutdelning då priser i form av paket tilldelades till de som utmärkt sig lite extra denna termin. Fy vad roligt det är att ge bort presenter!! haha, blir så glad.

 

Jag känner mig så jävla stolt!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0