Virus älskar mig mer än vad de älskar bakterier.




En herrkavaj för 1500kr på HM. Jag hoppas priset ger barnarbetarna i Asien högre lön!
Dyr julklapp med för den delen. .

Kikade in Versace kollektion på HM, måste bara påpeka att den är dyr och ful! Hur tänkte dem?
Dyra kläder behöver inte vara snygga kläder, men vem fan betalar för fula kläder?
Visserligen  ganska många idioter som gör det, för kollektionen var slutsåld på hemsidan...


Dagen spenderades hemma idag med biologiboken i högsta hugg. Tog även en promenad ute i regnet med far till vårdcentralen. Virus har terroriterat mig i två och en halv vecka nu. Funderar starkt på att släppa en atombomb så dem dör. Klättra på väggar och tak börjar bli allt för lidande för mig!

Nej, ska skrubba mig ren i duschen nu och återgå till biologiboken. Prov på bakterier och virus imorgon.
Roligt eller hur. Läsa om dem, känna dem och hata dem.
Virus hjerta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0