Blotta rumpan, käka pancakes

 

Igår spenderade dagen på stan med mor och far. Lite kläder inhandlades. En ny själ typ.

Samt presentletande till Julia. Det blev ett stort Sexy Bitch glas, ank-marschmellows och godis i allmänhet. Kvällen bjöd på kalas hos Julia, mat spel och gott sällskap! Övernattning erbjöds med. Lisafisa och jag sov inte mkt, vi hade fullt upp med att diskutera pannkakor och hamburgare, haha!

 

Imorse bjöds det på pannkakstårta och kaffe. Xbox spelande och chitchat.

 

Jag är helt utpumpad just nu, men skall endå bege mig till simhallen och träffa mina jobbiga simungar. Kvällen skall spenderas med matteboken. Känner mig så lyckligt lottad!! dööööööööör

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0