Brutus Brutal



Dagens simpass. Tränarna sade att det skulle bli något kul. Så sade Hitler med innan han förintade nästan en hel folkgrupp... typ.. dålig jämförelse

10
20
30
40
50
60
70
80
90
100
90
80
70
60
50
40
30
20
10
=1000meter fart!

Allt var fart, alltså simma fort. Syrapass- mjölksyrepass- mödarpass. Okej, jag har vart med om värre, men detta passet är definitivt med i min slakt-lista.
Det jag kan säga är att det var sjukt roligt men sjukt brutalt jobbigt! Musklerna dränktes i mjölksyra. Trots det, kom jag framåt och simmade faktiskt relativt bra! Jag är nöjd!
Efter ett brutalt simpass toppades det med landträning. Jo, maten var halvvägs upp igen..
Gick från bassängen med ett stort leende på läpparna. Fatta vad stolt jag kände mig osm tog mig igenom 2,5h träning!


Jag bockar och bugar för spagetti och köttfärssås. Utan dem hade jag inte klarat mig idag. Tack, jag älskar er spagetti och köttfärssås. Tro inte att det är människor jag pratar om nu, utan MAAAAAAAAAAAAAAAT!!



Jaja, ska slänga mig på soffan nu och smälta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0