Choco and marshmallows

 

Gillar min mugg, gillar det som finns i muggen.


Dagen startade med znooos i 30min sen blev det på med kläder, borsta tänderana och vräka i sig mackan i all hastighet och sen cykla med världens fart till körskolan. Jag har inte cyklat så fort på länge, heller inte brytit en massa lagar på vägen, eller blivit närinpå påkörd ett flertal gånger! Heller har jag inte vart så arg på ett bra tag. Cykldäcken var fattig med luft, motvind och trött kropp, allt på en gång!! Jag var genomsvettig när jag kom fram till körskolan, precis i tid. Åh, ibland hatar ajg mig själv för att jag är en sådan tidsoptimist!

 

Det vart körskola, sen simträning! Jag kände mig som en järnklump i vattnet idag. Kroppen var verkligen trött så det skrek om det. Men efter någon kilometer kom jag igång och det kändes OK. Efter träningen bastade Jenny och jag, smetade på hårinpakning, fönade håret och smetade på god body lotion och hade det allmänt gutt! Jacuzzin var inte på, det var dåligt! HEhe.

 

När jag kom hem, 2h senare efter träningens slut, stod min lillebror och lagade mat. Han gjorde till och med sallad. Det var sååååå fruktansvärt gott! Jag var snäll genom att ta högen med disk och laga varm choklad med marshmellows:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0