+

Jag är fruktansvärt trött just nu.

Skallen värker, kroppen är lika hängig som smält ost och näsan rinner som en fontän!


Dagens simpass var kondition dvs lååånga sträckor med en liiiiiiten touch av sprint. Det var kul, sjukt kul faktiskt. Det bara flöt på så jädrans bra!! Jag ville nästan inte gå upp ur bassängen för att simningen gick så bra! Jag trodde att jag skulle ligga och plaska ikv, med tanke på morgonträningen(BodyPump). Jag var inte alls trött när jag väl hade hoppat i vattnet och kommit igång:) underbar känsla!

Lillbrodern och jag lagade mat när vi kom hem, åt maten samt kladdisen vi bakade imorse. Härlig middag!

 

Fast just nu hatar jag honom, vi stod nyss och skrek på varandra över dem svarta skidbyxorna! Båda vill ha dem, ingen vill ha dem svart-gula. Jag har liksom en röd-grå skidjacka och han en helsvart. Jag ser helt jävla CP ut med min röda jacka och illgula byxor!! Det såg sjukt mkt snyggare ut med en helsvart skidjacka och gula byxor.

ååååååh i-lands problem! nej, skall gå och dränka mig själv..i musik. Ska ladda inför morgondagens körlektion, simträning och pulkaåkning!

 

ciao!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0