Mission accomplish

 

Hahah!

Grilla korv och marshmellows, mums!

trötta! simning på morgonen, sen en heldag på pulkabacken!

nästan hela gänget! :))

Ett gäng galna simmare som ockuperar skidbacken istället för självaste pulkabacken. Pulkabacken var en isbana, omöjligt att ta sig upp och dödshämmande att ta sig ner!

Vi skrek halsen av oss idag. Spåååårat var det! haha!

 

Yes, då var dagen avklarad. Morgonen började med körskola, därav missade jag morgonträningen. Körningen gick bra, det var sjukt konstigt att köra en annan bil än familjens. Efter simningen for hela gänget av tävlingssimmare till Svartbäcksmåla. Låt bilderna tala lite.

Vi hade supermysigt! Jag är supernöjd med dagen, dock är ajg så sjukt utmattad så jag skulle kunna tuppa lur när som. Det var jobbigt och ta sig upp för backen med världens träningsvärk!! Träningsvärken lär bli värre imon efter denna dag! Tack och lov så är vi fria från träning! :))

Jag ska gå och ta mig ett glas vatten och sen gå lägga mig. Imon skall Riskettan tas!  Nu jävlar!

 

Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0