like a chocolatebox

 

Fick en choklad ask av min mor idag! åh så gott det var!

Efter skolan gick jag till simhallen för att gymma lite. Körde med yoga-bollen med Kissabelle och Jenny. Träning blir så sjukt mkt roligare med ett gutt sällskap! :)

När jag kom hem var jag kall och döhungrig. HEla dagen har jag gått och tänkt på hur gott det hade vart med stekt Hallumni ost, och gissa vad jag fick sen när jag kom hem? Hallumni ost!! Hehe, tänka maken att en sådan liten grej kunde lysa upp denna röda dag så värst!

 

Ps. Lite inom parentes, som jag måste berätta. Kunde inte låta bli och flabba sönder i duschen efter träningen!

Såg en kille jag träffade på en fest på gymmet idag. Han gick förbi minst 3 gånger. Inte så konstigt i och med att jag lurade honom på festen och sade att jag var från stockholm, och hade åkte ner till Kalmar bara för att gå på fest. Han var lite skeptisk, men köpte det hela sen endå efter mkt övertygelse. Hahah! INte så konstigt att han såg helt förskräckt ut och inte minst sagt förvirrad! Hahah

 

Vilken elak människa jag är ibland.. hahaha

 

Sippar grön te och lyssnar på kinesiskt instrumental musik slash klassisk musik, pluggar och chillar sådär gutt i sängen med laptopen på knät!

PS. Den kinesiska tekannan är inte min. För ful för att vara min, haha! fast vi har det porslinet, skålar och koppar, hela kittet utom kannan. Min mormor har världens finaste kina kanna som hon brukade brygga te i. Jag undrar vart den håller hus!?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0