Psykad från A-Ö

Beslutsångest. Jag trodde verkligen att jag var säker. Men det var jag tydligen inte igår när jag insåg att jag inte ville läsa mer matte. Matte E som satts som förstahands val på individuella, har du satts som andrahand. Jag stod och vägde mellan företagsekonomi A och Psykologi B. r det

Åh, jobbigt! Jag vill så gärna läsa båda kurserna, men har tyvärr inte mer poäng att slösa på kurser som inte ger meritpoäng. . Det finns så mkt jag vill läsa så det är sjukt! äsch, jag klarar mig! hehe!

 

Till sista året av gymnasiet blir mina sista kurser: företagsekonimi A(inte helt 100% än), Idrotts skador och medicin, Svenska C och Engelska C med Cambridge certifikat. Detta ska bli grymt roligt! och inte minst Religionkunskapen!

Det jag önskade jag kunde få slippa är fysik!! usch!

 

Aja, ska bege mig mot TV:n. Ingen träning eller dylik idag, känns lustigt..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0