det kittlas i fingrarna

 

jag är så sugen på:

-att boken en resa. flera resor.

- ta körkort

- läsa en engelska bok

- krama min älskade vän i norge, den tönten.

-slå ihjäl killen i england

- gå barfota i den varma sanden och ta ett svalkande dopp i det blå.

- käka jordgubbar

- tjäna fett med pengarrrrrrrrrrrrr

-att köpa en egen lägenhet och måla allt vitt.

-att springa

- gå på föreläsningar

-  se på grymt bra dokumentärer

- plugga utomlands

-prata engelska!!!

- åka skidor

-ta en weekend med min mor

-träna sönder!!

- hitta balans

-uppleva

-äventyra!

- leka med en äckbligt söt och fet bebis

- skriva en bok.

 

jag har mer, men det kommer så småningom senare. bara för att du ska bli lite irriterad eller tycka att jag är löjlig. Det nöjer mig gott.

he he he he ehe ehheh geg he he he

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0