Galen kväääääällll!!

 

Vilken galen kväll!1 Min käraste vän Jelena och två goa vänner till Elin och Jessika hade 18års fest @ västerport. Fullt med folk, alla dansade och var superglada!

Det var väldigt trevligt och träffa de gamla vännerna sedan yngre år! Och självklart nya ansikten!

Jag lyckades lura en kille att jag var från Stockholm och bara bott här i två månader. Jag kom till kalmar för att festa sen åker jag hem. Hahah! Han köpte det. Sen vid busshållsplatsen, väntan på sista nattbussen, kom en kille fram till mig och ville att jag skulle prata med hans kusin, vilket jag gjorde. Kusinen frågade vad ag hette, och jag sade Pernilla. Vad han heter minns jag inte.

Inte ska man ge ut sitt rediga identitet för främlingar?? haha

 

Kvällen började hos käre Anna, min gamla klasskamrat. Tacos, skvaller, gamla minnen och retstickor!

Ja, en grymt bra kväll helt enkelt! Ett magnifikt förkrök kan man säga! :))

 

Vågade mig inte på att ta med kameran igår så ni får en julgran gjort med öl. :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0