Gla-ssss-igt

 

Väntade hela dan' idag på ett viktigt samtal, men personen rang aldrig. Avsky. Däremot fick jag ett helt oväntat samtal, som jag inte alls hade gått och väntat på. Jag ska nämligen på arbetsintervju på fredag hos Tele2, telefonsäljare. Vet inte om jag är så jättesugen på telefonförsäljning. Föredrar mer försäljning som sker mellan 4 ögon, då kan man charma lite, hehe. Som sagt, vi får se. Jag är bankrutt, så ett jobb nu i denna personliga ekonomikris kan vara bra. En bra utmaning för mig med! Det kan bli kul, eller hur? :)

Det var simträning idag med, för en gång skull gick det bra. Det kändes så jädrans bra! Det flöt på som rinnande vatten! Glassigt bra!

Imorgon börjar skolan. Nya tag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0