Kasta tårta, spola golv

ÅÅÅÅÅÅååhxcbhrfgrdfjnkd jag har fan cp damp på min laptop!! min hand går emott touch plattan och hela mitt jävla inlägg raderas och jag måste göra om allt Igen och igen!!

åh, blir så trött på datorn!

 

Lite mer klagomål då:

jag är förkyld som in i helvete. Det var morgonträning idag och jag tränade. Prog. Skitroligt pass, skitjobbigt, skit tungt som alla andra dagar. Jag blev så himla besviken efter träningen när jag stod i duschen. Inte idag heller fick vi någon jävla kaka! Alla väntar liksom, vart fasen är den och när kommer den?!

Jag har tvingat mig till simhallen för att träna, på hopp om att kakan ska dyka upp efter träningen och sen tacka dem som bakat och sen gå och ställa sig i duschen med ett leende på läpparna och nöjdheten med de extra kalorierna. hahah,

 

jag blev så fruktansvärt nervös när jag hörde att Amanda klarat sin uppkörning imorse. Hon kom inspringande i simhallen och jublade och skrek och hoppade som en galning! Jag är jätteglad för hennes skull, men nervös!

Jag måste ta riskettan och halkan, sen nöta teorin och sen klara uppkörningen. Ååååååååh nervöst!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0