Klagmaja är på G

 

oskarshamn var rena helvetet för min skalle och för mig. Min bläckpenna fungerade aldrig då jag verkligen behövde den och var som stressigast! Miljoner barn överallt med miljoner frågor. Negativa barn som undervärderar sig själva hela tiden, tråkig attityd, käftiga etc. Tid-tavlan med resultat gick i 100km/h så man hann aldrig få ner tiden på pappret innan allt raderades!

Skallvärk, trötthet och allmänt tjurig. Vilken kärring jag vart idag, och inte minst en bitch!

Ska trycka historiaboken i näsan nu,

hejsvejs

PS. Blev otroligt glad över att träffa Julia W! Världens coolaste brud.

Hehe det roliga är att vi var "rivaler" när vi var yngre och simtävlade. Näst intill hatade varandra kan man säga. Hahah!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0