Lucky chuck

 

Historia. Det gillar jag. Verkligen. Jag skojar inte. Historia är roligt. Mycket roligt!


Jag är trött och hungrig och historiaplugget går inge vidare. Däremot har jag kört hem till farmor i trekanten och hälsat på. Hon har precis kommit hem från Vietnam. Brun som bajs var hon!

Jag har även plockat fram skidkläderna till på onsdag! ;) Börjar bli lite nervös, eftersom senast jag åkte skidor, vilket var 2006 om jag minns rätt, höll jag på och dra sönder mina ledband och bryta benen. Mina ledband töjdes några centimeter och jag vred knät 90 grader? mer eller mindre.. hmm!

Vi får se på onsdag om jag kommer hem hel och om jag minns hur man åker, haha!

fingers crossed!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0