När 2010 blev 2011

 

Har precis vaknat. Jag är sjuk och bakfull

 

Det blev en lång natt men endå en kort. Jag var innanför dörrarna redan innan tolvslaget! Mådde så fruktansvärt illa, kallsvettade och andades lustigt. Deckade i Danielles hall, spillde öl på hennes matta och ja..fy. Pappa fick komma och hämta mig, det var verkligen inte roligt. Jag missade allt, tolvslaget, efterfesten och allt skoj. Tog en dusch ist vid tolvslaget.. Somnade strax efter 5.

 

Tror inte det var ölen eller cidern..Jag var trots allt lite småsjuk dagarna innan, så alcohol när man är sjuk är inget att recomendera.

 

Vi åt tacos och till efterrätt fick vi en jättegod kladdkaka med kolasås och crunch på med vaniljglass. Vi dansade, sjöng och hade styrketävling, vem som kunde göra flest chin-ups. Hahah! Manliga är vi allt:)

 

Nej, nu ska jag göra mig några mackor eller steka pannkakor, och sen ska jag göra John Blund besök igen. Och käka lite tabletter.

 

Fattar fortfarande inte att det är ett nytt år! 2011. Fasen vad lustigt det känns. Snart blir jag 18år också. Körkort. så mkt fler valmöjligheter i livet. oj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0