Glömminge heart

 

Vackra Glömminge! Jag är smått kär i stället! Supermysigt, super vackert och super bra!

 

Te efter simskolan var behövligt. Två timmar i havet, jo te är då bra!

Kossorna höll oss sällskap hela veckan. Vi eller rättaresagt Julia fick se när en ko pluppade ut en kalv.. Blev lite ledsen att jag missade det..

Alla dagar var inte fina tyvärr! Vi fick iallafall en strålande dag, de andra var sådär halvdana men endå behagliga och mänskliga.

Vi blåser bort..

 

YEs, då den veckan avslutad. Tråkigt men sant. Underbara barn, underbara föräldrar och underbar utsikt och miljö! Idag blev även min första dag då jag fick livrädda en kasse med handdukar i isvatten. Upplevelse!! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0