skor fest och galenskap

 

Igår kväll ute på puben och nattklubben var mkt lyckad dock spårade vi ur mot slutet. Det gör man alltid, draget kommer igång mot slutet av kvällen. Vi tog några drinkar på KM, snackade och träffade människor. Senare drog vi vidare till Vallen för att få vår stämpel och komma tillbaka senare eftersom inget drag fanns alls. Men jag sumpade chansen att få stämpeln genom att inte tänka först innan jag öppnade käften. Haha.

Iallafall, mot 12 slaget börjde kommer lite mer folk, vi dansade, några män kom och stötte på mig och dittan och dattan. Jag tröttnade och drog brudarna vidare till KM där jag träffade andra slag människor, män och kvinnor.

Drinkar, sen avsuta kvällen på vallen då vi verkligen fukkade ur totalt. MKt rolgit.

 

Jag kom på igår, att jag inte gillar klänigiga killar, och det första jag tittar på innan jag sätter mina fördommar på en kille, det är hans skor.. jag undrar varför. Men på något sätt betyder en killes skor mkt, det säger mkt för mig. haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0