Stockholm Levererar

Befinner mig i Danderyd, Stockholm just nu. Jag älskar Stockholm, dock igår kände jag ett extra starkt hat mot vår huvudstad då jag var stressad, trött och arg på en och samma gång. En bussresa på 7h med lite sömn i bagaget och tunga feta väskor är aldrig en rolig dag.Att komma till en storsatd med människor överallt, stressade och mestadels otrevliga, ja det gör situationen icke bättre. MEn vi kom fram och jag är idag mkt glad. Vi beställde hem take away thaimat, helt ok. Nu ska vi dra in till Gamla stan och käka glass och tralla runt. Imorgon drar vi till Mittens rike som ligger på andra sidan jordklotet.

Vädret i huvudstaden är strålande, sjukt nice! Skönt och lämna regniga östkusten!

 

Ciao mates!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0