Who's gonna save the world?

 

Resväskan packad. Den är ganska bra tom hehe. Mamma blev ganska chockad när hon såg min resväska! Jo, som min käre mor utbrast, jag ska spendera en hel del i kina!

Jag längtar efter stockholm. Om några dagar syns vi igen, skönt. Jag har en vecka utan jobb framför mig därefter tar jag semester på redigt. Några små ärenden har jag kvar, sen flyr jag landet. Det är tråkigt att höra alla dessa tragiska händelser på TV speciellt det som hänt i Norge. Terrordåd i norden, Amy Winehouse som jag lyssnade mkt på ett tag är död. Jag har länge och mkt funderat över vart världen är på väg..  Jag önskar jag hade ett svar.

 

För övrigt saknar jag min man. Snälla kom hem! Jag börjar bli frisk, så fort jag blir frisk ska jag ta löpet. Flåset måste komma tillbaka snart, latsidan börjar bli allt för mkt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0