Bananaz and flowers

första veckan av simskolan har passerat och jag är dötrött redan! Tar tillbaka mitt senaste uttalande. Det är tidiga morgonar, går upp kl 07, cyklar till simhallen, käkar frulle där, jobbar och sen avslutar förmiddagen med lite mesig motionssimning med tanterna. Cyklar hemåt och är döhungrig så det går segt framåt, käkar lunch, sover framför TV:n, vaknar upp och sen cyklar tillbaka till simhallen. Simskola i 5h, sen cyklar hemåt på kvällen aphungrig och tjurig. MIddag, planera simskola och sen dö.

Jag har tre veckor till utav det här... Men det är givande, jag har så härliga barn!! Dem är jätteduktiga och så otroligt söta coh roliga!

 

Midsommar! åh vad jag har längtat efter helgen! Dags att fukka ur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0