feminint

 

min cykel är tekniskt sett paj. Växlarna är helt ur funktion, så trampar varje morgon som en idiot. Cykeln låter med, ljudeffekt. Bra!

Jag äter sover jobbar och dör lite var stans under dagen. trött. Mina sommarsimskolebarn är superduktiga, längtar att få träffa dem varje morgon, dock när dagen är slut är jag överlycklig och fullt utmattad.

 

Jag måste ta igen min väldigt krassliga kinesiska, annars kommer jag få leva på teckenspråk i Kina, vilket jag även tror jag kommer få endå. . hjälp. suger på charader!

 

Jag har betalat massa räkningar och pengarna rullat utåt mer än inåt. Lön län lön you fucker!

 

min granne har flyttat ut och in kommer två nya unga studenter från göteborg. Dem är i min ålder typ, några år äldre bara haha! Spännande.

Insåg när jag var hos min granne att deras hund är min bäste vän. We banded at first sight! Insåg även att jag kommer sakna dem och hunden som alltid skrämmer mig varje morgon och kväll!

 

Insåg att jag inser ganska mkt nu för tiden.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0