THE BEST COFFEE SH..

 

vill ha kaffe. åh kaffe!


Träningen idag gick bra. Kändes lite tungt men kunde endå behärska det med realtivt mkt kontroll. Jag är nöjd. Fick mitt MVG i spanska, historia och idrott. Gutt! Dock fick jag bara VG i engelska B vilket jag är både väldigt missnöjd äver och tycker är fel betyg för mig. Vad är det min engelska lärare vill mig?? Hon kan inte tycka om mig, med tanke på all agg och nu detta. Skjut mig istället för helvete!

Hon mailade mig mitt betyg och sen drog till Cambridge, utan att man ens fick chansen att diskutera sitt betyg. Störd.

 

jo jag är sur, väldigt sur. MEn det ska inte få förstöra. Imorgon blir det återigen student och även dagen därpå. Åh, jag kommer sakna mina söta NV polare!! Vem ska nu liva upp stämnigen i skolan? Som vem ska man nu fukka ur med??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0