Det artar sig

 

1. Äter mer frukost. Från att äta en macka med pålägg och dricka juice/te/kaffe --> keso med bär och pumpfrön eller vanilyoghurt och flingor, vikingabröd(knäckebröd) med pålägg, och ett glas färsk pressad juice.

2. Mindre TV, mer skolarbete.

3. tränar mer, mer träningsvärk, mer grym.

4. sova tidigare= mer sömn.

5. less sugar!

 

framsteg! Jag måste säga att jag är väldigt stolt, mest stolt över att jag äter mer frukost, fastän det innebär eld i baken till bussen.. Stolthetspokalen går endå till mitt lärande av att äta yoghurt/fil/flingor/gröt/keso som alltid varit för kallt för mig att äta så tidigt på morgonkvisten, hohoh. En macka är alltid värmande, men inte så jättegott längre.

 

Keso och frysta bär! GOTT! nyttigt! mättande! För min del, mosigt! hoho.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0