Det går bra nu!

Fick tillbaka mitt fysikprov idag. Jag låg och tänkte på det igårkväll och det gjorde mig en aning sömnlös.

Jag må ha fruktat lite väl mkt med tanke på att det gick mkt bättre än jag trott! Jag var ett poäng från max och en halv sol fattig vilket resulterade med att jag miste mitt MVG. Det störde mig lite, det stör mig fortfarande ioch med att jag slarvigt men sjukt dumt av dig tog fel siffra. Istället för att skriva en sexa, skrev jag en nia. Aja, uppgiften löstes som den skulle iallafall men med fel siffror. . . Jag är supernöjd iallafall! :))

 

Efter skolan tog jag mig till gymmet och pumpade med Jenny. Gutt var det! Väl hemma väntade ugnspannkaka och kladdkaka som lillbrodern kokat ihop!

 

What a beautiful day!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0