Döderhult

 

Det är mkt som måste göras! Det måste tändas en lampa över mitt huvud snart angående projektarbetet i trean! Vi börjar ju fasen redan med projektet i tvåan!! Jag tror jag har en idé, men jag måste ha en plan B med..

 

Läget är trögt. Döderhults förkylning och typ halsont. Högen med läxor tröstar mig ju... ironi så man nästan dör.

Jag känner mig desperat efter en sista minuten resa, vart som, så länge jag inte är här. Det är kallt och grått, men jag ska inte klaga allt för mkt, för vädret har faktiskt artat sig lite!

 

Okej, nu ska jag gå och lägga mig. Knarka nässpry och sen gå och sova.

 

As cooolt!! Världens störta mugg fylld med varm choklad och marshmallows.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0