Gigant Orange



Kissabelle älsklingens gigantiska apelsin från Sverige. Tordde i början att hon importerat den från Asien.. haha!
Vårt lilla simrum ser inte alls så stökigt ut, det lligger bara miljoner grejer över allt..

Simmade idag, det gick an trots förkylning. Det var en relief att få simma idag faktiskt. Vattnet var kallt, men skönt. Mitt gröna äpple som jag stod och smaskade på i duchen smakade himmelsk. Italienska äpplen är grejer det ni! Mattias och jag hade en liten tjitchat tid idag i bassängen. Den killen är galen men välrdens sötaste tönt, haha!

Sov mig igenom dagens lektioner, jag var så himla trött! just nu är jag också väldigt trött men sitter och väntar på att håret skall sluta sippra(det är blött). Tänkte snåla på elförbrukningen ikväll för att jag tycker så synd om människorna i Japan. Inte att det har något med elektricitet att göra så, utan att dem just nu är väldigt blöta och kalla och saknar ett hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0