Hoppa om du har stånd



Dagens händelser:

- 40 min engelska lektion. Kan sammanfatta lektionen med två ord: död klass.

- föreläsningar resten av dagen. Todays topic: SEX och SAMLEVNAD. Det var roliga föreläsningar! Bättre än förväntat, det var verkligen itne det typiska "have safe sex." "wear a condom" etc. utan mer om att förstå båda könens utveckling och typ livsprocess. . Ex hur jobbigt och tufft det är för killar när de får erektion med finare ord än stånd. Jag lärde mig att killar med stånd vid fel tidspunkt bör hoppa upp och ner för att bli av med den. Ett av flera saker jag lärt mig idag! heheh

- träffade min söte vän Emma! Efter en stunds tjitter och tjatter och fniss hit och dit skiljdes vi åt.

- Körskola @ Gustafsson. Jag hade en gäst med mig idag på dagens lektion: en två meter lång snubbe! Han var super shysst!

- väntar på simträning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0