Kropp pump

 

simning 1h + body pump 1h= trött cemilla!!

 

Morgonträning uppskattas alltid, eller okej oftast. Men idag uppskattade jag det verkligen, det var ett tag sen jag tränade morgon och det kändes superb! Jag har och är fortfarande lite sjuker, kände faktiskt att jag börjar landa åt det krya håller och faktiskt komma igång med flytet i simningen. Det har vart två tröga veckor då kroppen känts som en degklump i vattnet. .

Body pump blir bara roligare och roligare, jobbigare och jobbigare! Kroppen börjar lära sig att hantera ett tufft body pump pass vid detta lag, fastän det inte körs allt för ofta. Mkt gutt!

 

Snart ska jag bege mig in till simhallen igen och jobba. Vet inte om jag är glad eller ej...

 

"Ska man bli bäst måste det göra ont. Jobba tills du spyr!"

- coach. 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0