Läxa upp dig.. och mig..



England, Lowestoft 2008.

dagen har vart smäckad idag. Halka, skola, körlektion, rapportskrivning, simhallen och jobba, 5-kamparna, äta lite, nu plugga! Sitter dock och äter torrostade nötter. Lite onyttiga men hittade inget att som föll mig till smaken just nu, så det fick duga! Jag längtar efter osaltad nötblandning med torr frukt! gott!!
fy, jag är aptrött. måste skriva klart rapporten  idag så slipper jag den imon!
bra tänkt!

jo, gav en av mina simungar en rejäl läxa idag. dock läxade jag upp dem alla, men just den pojken! alltid han som inte lyssnar, gör det man ska eller håller tjattran. Idag fick han vara simtränare. Jo, han lärde sig en hel del efter träningen kan jag säga! Trots hans brister är han fortfarande den sötaste goaste pojken, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0