Miljövänlig kasse

 

Studentmässa och lång labb idag! Det har vart en lugn dag! Jag skulle ha gått på föreläsningen om "Vad gör en psykolog" men ingen av mina kompanjorer ville hänga på så jag sket i det.

 

Med mig hem fick jag massa kataloger och tygväskan från Lund. Fett frän är den, I like! :)

Jag har redan börjat kika efter universitet, eller jag har faktiskt vetat länge vart jag vill studera.

Först på listan står självfallet vår kungliga huvudstad, därefter på andra plats ligger de resterande universiteten som Göteborg, Uppsala och Lund. Inga små universitet eller småstäder för mig, nej tack!

Jag vill bort ifrån Kalmar! Jag vill känna längtan att vilja komma hem till mor och far och lilla älskade tråk-kalmar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0