Nordea= sämst!

 

ÄR fruktansvärt irriterad och förbannad! Jag har suttit i ca 1h med att försöka betala mina jävla räkningar via internet och inte funkar det hos Nordea! Jag fattar inte varför dem är så jävla sämst och varför det ska vara en sådan jädrans krångel att få betala sin förbaskade räkning!

Nu har jag bestämt mig, jag byter bank! drastiskt beslut,ja! och det känns bra!

 

Jag betar sakta men endå inte, av min sjukt långa " to- do- list". Kemirapporten är snart klar. nöjd faktorn stiger lite.

Matteprovet vill jag gärna gå och dö. fy!

 

Engelskan är också klar, ska bara rätta skiten innan den skickas till helvetet.

 

Shit, ni ser min negativa spirit idag va?! stressad men endå inte. SKulle snarare säga bankrupt.

Imorgon skall jag ge mig på halkan, vilket innebär 2000kr fattigare vilket innebär konkurs för min del i några dar..veck(or)? nej.?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0