VÄRME, vart är du??



Igår var en konstig kväll..

1. överlevde 1,5h simträning i snigelfart innan jag kände mig på gränsen att dö av syrebrist. Var så förkyld att bihålorna var nästan igentäppta. Pulsen var ganska hög för den söliga fart jag hade. Såg ut som ett blåbär..?

2. bubbelbadade med 6 främmande män. Uppstod en pinsam tystnad när jag hoppade i jaccuzin.

3.  drömde att jag inte ätit kött på evigheter och saknade det så mkt att jag åt det rått..

4.  pratade med en totalt främmande kvinna inne i bastun. Eller rättaresagt, hon pratade med mig. Trevlig typ, haha.


idag var också en konstig kväll..

1. såg en död råtta i simhallen.

2. halkade/snubblade i simhallen. Snubblade på mina egna fötter, mina egna flip flops. fail.

3. mattias hällde kallt vatten på mig. Slog tillbaka genom att hälla kallt vatten på skrevet när han låg och stretchade. Dog av skratt.

4.  trodde jag skulle dö av syrebrist. fick panik när ajg inte hittade min käre nässpray. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0