blink blink


strange day today..

- en lärarkandidat flörtade med mig, så jag tolakde det iallafall men tog det mest som ett skämt. Dog av skratt. Stackars man.
" JAg kan vara din idrottsadvokat om du vill" plus en blink. Hahah!
Han avr trevlig, glad prick.

- en främmande man i simhallen som ska bli brandman satt och pratade med mig. Mkt trevlig. Lite synd om honom, som så gärna vill bli brandman men inte kan eftersom han misslyckas med momenten livräddning. Han var inne och tränade idag. Hehehe

- mina 5-kampare är föör söta! gillar dem mkt. inte så konstigt.



för övrigt, en seg med tråkig dag. negativt, ja verkligen. What to do, what to do?
Imorgon nalkas nationella prov i engelska. Ser verkligen inte fram emot det. klarar inte av hörförståelsen, kan inte lyssna eller höra. . störda öron typ.

nej nje, ska sova, imon är det all in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0