Live Love Thrive




Frihet!!!! Idag skrev jag mitt sista matteprov någonsin! det betyder att jag är klar med all matte, och det känns otroligt lättande! Däremot hoppas jag verkligen att det gick bra och att allt jag har kämpat för nu ger reslutat på mitt provresultat! Annars lär jag gå under.. verkligen!

Nästa vecka är det mitt sista delprov i kemi, så botten i gasen! Och om några veckor tentar jag av min fysikkurs helt och hållet!

det är helt galet vad nära sommarlovet är och knappast så man hinner blinka innan 3:orna tar studenten! En liten lyckokänsla härjar i min kropp, underbart!



Efter nationella provet, efter 4h prov, fick jag höra att en kille på skolan hade gått bort under kvällen. Han hade inte många vecokr kvar innan han skulle springa ut i friheten med sin klass. Detta fick mig att bli väldigt ledsen. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0