oh happy day. . .

 

Brainstormade med mina vänner idag. Kom på massa idéer till dem men inget till mig. Jag tror jag har en plan. You always have to have a plan...

 

Skitig dag. Trött. FÖr mkt som händer.

En sak jag blir irriterad över är när ens tjejvänner snackar om massa dieter, hur man ska maximalt bränna fett, hur mkt de tränar, tjat om skuldkänslor över en liten kaka och mat. Nej, jag orkar fan inte höra om sådant skit! Igår blev jag så arg att jag gick ifrån matbordet.

En annan grej jag stör mig på är livet då det inte går som man vill. För helvete, livet är orättvist.

 

Vilka problem, vilka I-landsproblem. Som om inte andra människor har det värre än mig eller dig. . .

 

ja.. ska skriva klart min skitiga svenska text, språk är makt och sen ladda inför helvetes nationella prov i engelska. gå och dö din skit.

sluta svära.

helvetes jävla jävel jag svär hur jävla mkt jag vill. Jävla as, du är så jävla jobbig helvetes satansjävel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0