Pommes fritz och dipp


Trög uppdatering, ja. Igår hae jag fysikprov. Jag somnade under provet, tills en i min klass som då var klar med sitt prov gick förbi mig och bankade till mitt huvud och sedan sade " ey hallå, du har prov här, vakna!". Tur nog hade jag gjort det mesta av provet, det enda som återstod var de tal jag avr osäkra på och någon enstaka jag fortfarande tänkte på.. Hur som haver så gick det bra! Fick veta mitt resultat och ett VG sattes. . Helt OK!

Imorgon har jag nationella i matte D, därefter är jag helt fri från matte för alltid! hehe.
Jag känner stor press och nervositet inför morgondagen. Jag kan inte påstå att jag är hundra på min matte inför imorgon... och det oroar mig grymt mkt. Men det måste för helvetes fan gå bra!!

Måste dra igång pluggandet!! rouf...





Min älskade lillbroder. Han är så otroligt sööööööööt!!



Snäll Gud, skicka mig en ängel eller en mattematisk hjärna!


PS. mina planer om Josef fritzel som mitt projekt, brann lika hett som i helvetet. Snubben var upptagen, jag sörjer fortfarande över min förlust.. Nu måste jag hitta någon/något nytt. Förslag???!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0