Steker i Stek




Helgen har spenderats inne i en stekhet simhall med Smålands snabbaste unga simmare! Simiaden Final det vill säga. Fy vad duktiga alla var, och massa personliga rekord slogs! Nästa och sista simtävlingen för mina simungar blir i Ljjungby, utomhus, långbane. Åh! Jag hade också velat simma och steka, jag ska bara med och stå vid kanten..
Senast jag var i Ljungby var jag en plutt.. Tider det, haha!

Just nu är jag stört trött, inget av mig funkar riktigt! Men jag skriver trots det min engelska artikel och kör på hög musik. Skönt.



Efter sommaren lägger jag undan min badmössa, simglasögon och baddräckt. Känner mig gamal och måste gå vidare.  Jag är fortfarande osäker för att jag älskar alla mina galna simmarpolare! Men just nu känns det rätt, det känns bra!

Jo, en rolig sak, min faster från Australien besökte mig på jobbet igår. Rolig surprise! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0