the top of the tip

 

Jag tror jag bryter ihop snart. Jag pallar inte med mitt svenska/historia uppgift mer. Enhet 731 är för tungt för mitt psyke och i helhet. Jag kan inte sova, och jag har inte börjat skriva. Jag vågar inte gå in i mina egna tankar mer än att jag känner mig otroligt äcklad över det jag läser. Jag har läst om mkt, mkt historia och mkt krig och annat hemskt, men detta toppar allt.

Innan jag tog mig an detta projekt var jag 98% säker på att jag var resistant över grymheter som passerat genom vår historia, men icke sa nicke!

 

Min lärare och många andra som inte läser om skiten jag läser, säger

"det är nyttigt att läsa om sådant liknande."

 

Jag motsäger inte, men jag måste tillägga att det är psykiskt påfrästande och otroligt påtryckande i alla hörn och kanter. Nyttigt och nyttigt, men till vilket pris om vi nu resonerar mänskligt, dvs egoistiskt?

 

Dessutom är engelska läraren en satmara doppad i djävulens röda sås. fy och usch du förstör mitt liv

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0