Triangle


vad gör man när en har känslor för dig när din respons inte är så som personen förväntar sig? ja du..
och vad gör man när man har känslor för en annan som möjligtvis inte känner likadant för dig?


Jag skulle gå därifrån, resa iväg och glömma bort det. Move on. Uppleva världen och leva och förmodligen påvägen hitta en annan.
ja, jag tror jag skulle göra så. Varför ägna så mkt energi och tid på någon/något man vet inte är möjligt? Eller så chansar man bara.


Jag är inte kall, jag är bara en aning självisk när det gäller känslor och kärlek. För visst ska båda parterna känna en attration till varandra, annars funkar det inte. Det innebär inte att ens partner skall vara ens egen spegelbild på något sätt eller rena motsatsen till en själv.
I min värld skulle min man nog vara en som skulle komplettera mig och jag han på alla möjliga sett och håll, på så sätt skulle vi bli det mest kicka-ass awesome paret.  Vem har inte sin drömprins/drömtjej?


Hur ser du på detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0