Vad har jag gett mig in på?!


Minns ni att jag nämnde att jag har en fördjupningsarbete i Svenska B och historia A invävt och att jag hade valt att fördjupa mig om Josef Fritzel?
Jo, det visade sig att han var upptagen, så jag fick lägga massa extra energi och tid på att hitta ngt nytt att fördjupa mig i inom 1900-talet. Efter att ha läst om en liten "visste du att- text" i Allt om Historia om en otroligt mörk del av Japans historia samt fått höra av min bror om liknande process i Tyskland, valde jag att läsa vidare om det.
Mänskliga experiment under andra världskriget, mest fokus på Tyskland  och Japan= enhet 731 är mitt fördjupnings ämne.


Efter att ha gjort lite research ångrar jag mig ganska mkt för att ha valt ämnet. . Jag var nära på spy i skolan och faktiskt gråta när jag satt och läste om det. Det är så jävla äcklilgt och stört att det inte finns! Jag vågade mig inte på att söka på bilderna på google, utan text var nog för att få mig att spy direkt på plats.Men trots min allt nyfikenhet klickade jag på bilder på google nu ikväll och tack käre älskade Gud såg jag inga allt för hemska bilder utan mest annat internet skärp. Jag vill inte söka vidare för att få fram de rediga bilderna, det vågar jag icke!


Självklart kan jag byta ämne, men efter att redan ha gjort research och läst om skiten känns det nästan som ett måste att fortsätta och faktiskt skriva ner skiten. All info sitter redan i min hjärna, inprintat som en runsten. Sen spelar tid alltid en stor roll, i och med min beslutsångest har jag halkat efter lite.

Alltså Gud, jag förstår inte! det är så hemskt, så brutalt hemskt. Ibland förstår jag mig verkligen inte på mänskligheten. Nej, jag ska inte skriva mer eller tänka mer om detta för snart, antingen spyr jag eller gråter jag av äcklighet med otrolig stark känsla av hat att jag inte kommer kunna sluta!  Ni som vill och vågar får gärna av mig(men jag rekomenderar det inte) googla på Enhet 731, men glöm inte att jag varnat er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0