Joan och världen


En fredag som denna spenderades i skolan en kort stund och sen en runda på stan med min käre vän Johanna alias Joan. Underbar människa!
Innan staden, planerade vi en back-up plan ifall tågluffandet genom Europa failas, plan Ö blir  en resa till Dubai!
Jag är i extas!

Vi funderar på att spendera all tid vi har tillsammans under loven som återstår. Åka skidor på sportlovet lät även det lockande i våra öron, fastän båda hamnat på sjukbåren efter en tid på backen. Roadtrip runt om i sverige lät också spännande!

Resa resa resa, jag dör av lycka.


Jag anser att när man har tillfälle att resa, och sällskapet är bra, då är det bara att boka sen tuta och köra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0