Johnny Cash ring the Bell

 

Ibland känner jag mig för snäll, mesig och odiciplinerad. Man måste våga vara bitchig för att ta sig fram ibland. Dock är inte det den enda  lösningen för framgång, man kan även vara taktisk, lugn, strukturerad och målinriktad. Men lejonet skall aldrig uteslutas oavsett vilken metod man använder.


Idag hade jag prov på islam och kristendom. Har nog aldrig känt sådan lugn förr under ett prov. Det var skönt, kanske lite frustrerande. Trots denna nya upplevelse drog jag endå över tiden som jag brukar. Jag har för mkt att säga helt enkelt och endå fick jag inte ut allt jag ville.

Jag somnade på jobbet idag. Barnvakt. Jag insåg aldrig att jag hade somnat förrän det knackade på min axel. Pinsamt. Det var då, jag insåg hur trött jag är. En grej som lös upp min kväll, var att träffa mina elever i simhallen. De tränade inför nästa kurslektion. gulligt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0