Kaffe motverkar depression

 

Kaffe från Costa, hjerta gånger tusen!

Tog ett kafferep(icke Costa, tyvärr) med käre vännen Julia idag efter skolan. Det var nice, alltid uppskattat att umgås med den människan. Det är skönt att kunna prata om livet ibland och allt annat som rör sig omkring. Träffade även på min älskade föräldrar under kafferepet, hehe min mor är rolig hon!

 

For till simhallen för jobb efter kaffet. Det var länge sen jag träffade mina simbarn och ja vad jag har saknat dem! Och fy vad jag saknar simningen! Jag var nära på att gräta för någon vecka sedan, kanske mest pga frustration och den jävla tråkiga träningen på spinningcykeln. Eller så var jag bara trött på cykeln och allmänt trött.

För tillfället är jag sjuk, det är så otrligt onödigt att vara sjuk. Ja längtar efter att få träna, och det första jag ska göra, det är att åka till simhallen och simma någon kilometer!

 

Nej, ska gå och lägga mig och läsa Angela's Ashes. Underbar roman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0